3. Пікірлерді жариялауға қойылатын талаптар:3.1. Шолу Пайдаланушының жеке тәжірибесіне негізделуі керек, мысалы: өнімді сатып алу, қызмет көрсету, ұйым өкілінен кеңес алу, бір жерге бару.
Тұтынушы тәжірибесі болып саналмайтын нәрселердің мысалдары:
- Ұйымның қызмет көрсетуден немесе өнімді сатудан бас тартуы (мысалы, банктің несие беруден бас тартуы, төлқұжат көрсетпей тиісті өнімді сатудан бас тартуы,
- Ұйым жабылды және қызмет көрсете алмады (тіпті жұмыс уақытында);
- Клиенттің бастамасы бойынша сатып алудан бас тарту (бағаға және/немесе өнім ассортиментіне қанағаттанбау және т.б.);
- Басқа адамның сөзінен жағдайды сипаттау;
- Жарнамаға, жарияланымдарға, өнім ассортименті немесе бағаларға ғана негізделген бағалау.
3.2. Қолданыстағы заңнаманы бұзуға шақыратын, сондай-ақ қоғамға, мемлекетке және мемлекеттік органдарға айқын құрметсіздік білдіретін материалдарды жариялауға тыйым салынады.
3.3. Белгілі бір ұйымның мүддесін ілгерілету немесе қолдау мақсатында шолуларды жариялауға, жарнамалық сілтемелерді көрсетуге, сондай-ақ макеттер мен басқа да жарнамаларды жариялауға тыйым салынады. Жарнама, пиар және маркетинг агенттіктеріне, жарнама менеджерлеріне, аккаунт менеджерлеріне және т.б., сондай-ақ ұйымның жоғары рейтингіне қызығушылық танытатын басқа тұлғаларға шолуларды жариялауға тыйым салынады. Ұйымдардың шолулары мен рейтингтерімен кез келген айла-шарғы жасауға тыйым салынады.
3.4. Ұйымға шолуда бір бейіндегі бәсекелес ұйымның атын атауға тыйым салынады. Пайдаланушы шолуды жазған кезде бір желінің филиалдары мен қызметін тоқтатқан ұйымдардың атын атауға рұқсат етіледі.
3.5. Пікір қалдыратын Пайдаланушы шолуда сипатталған оқиғаларға қатысушы болған жағдайда, балалардың, қарттардың және әрекетке қабілетсіз туыстарының тұтынушы тәжірибесі туралы пікірлер қалдыруға рұқсат етіледі.
3.6. Ұйымның әртүрлі филиалдары туралы немесе әртүрлі ұйымдар туралы бірдей шолуларды жариялауға тыйым салынады.
3.7. Әлдекімнің пікірлеріне жауап ретінде пікір жариялауға тыйым салынады.
3.8. Егер шолу мәтінінен автордың шынымен клиент болғанын түсіну мүмкін болмаса (мысалы, сұраудың егжей-тегжейлері көрсетілмеген немесе растайтын материалдар жоқ), ұйым «Бізде мұндай клиент болған жоқ» шағымы бойынша Жеке кабинет арқылы нақтылау ақпаратын сұрай алады. Растау үшін келесі фактілердің бірі жеткілікті:
- сұраныстың күні мен уақыты;
- телефон нөмірінің соңғы сандары;
- тапсырыс немесе шарт нөмірі;
- қызметті немесе өнімді алу кезінде түсірілген фотосуреттер;
- шағым беру фактісін растайтын басқа да деректер.
Автор ұйымның сұрауына 4 күн ішінде пікірге бару мәліметтерін қосу немесе шолуды өңдеу арқылы жауап беруі керек.
Егер автор 4 күн ішінде деректерді бермесе, шолу «Растаусыз» мәртебесін алады және ақпарат берілгенге дейін ұйымның рейтингінен шығарылады.
Автор ұйымның ресми түсініктемесіне нақтылау жауабымен бірге сұрау арқылы шолуды қалпына келтіре алады.
Ереже келесі жағдайда қолданылмайды, егер:
- Рецензияның жарияланғанына бір жылдан астам уақыт өтсе.
- Шолу төлем арқылы расталса (мұндай шолуларда сәйкес белгі бар).
«Тексерілмеген шолулар» бөлімінде түпнұсқалығы расталмаған шолулар орналастырылса. Көрсетілген бөлімге кіру үшін Пайдаланушы тиісті ұйымның картасына өтіп, «Шолулар» қойындысын таңдап, көрсетілген шолу арнасы арқылы тиісті блокқа өтуі керек.
Ұйымның төлем арқылы расталған шолуға нақтылайтын сұрақ қоюға техникалық мүмкіндігі жоқ (мұндай шолуда сәйкес белгі бар), өйткені шолу Пайдаланушымен кері байланыс мүмкіндігінсіз төлем жүйесімен үшінші тарап интеграциясы арқылы жіберілген.
3.9. Бас әріп пен кіші әріпті әдейі кезектестіріп жазуға, мәтінді тек бас әріппен («capslock») пайдалануға немесе шолудың мәнін түсінуді қиындататын қажетсіз таңбалармен шолуды созуға тыйым салынады.
3.10. Рецензия жазылмай тұрып, 1 жылдан астам уақыт бұрын болған оқиғалар туралы пікір жазуға тыйым салынады.
3.11. Ұйымды жұмыс беруші ретінде бағалауға, оның ішінде әлеуетті ұйымға, мысалы, сұхбат нәтижелері бойынша компанияны бағалауға тыйым салынады.
3.12. Шолуларда ұйымға қатысы жоқ, оның тауарларының және/немесе қызметтерінің сапасын және тұтынушылардың ондағы алған тәжірибесін көрсетпейтін фотосуреттерді және/немесе бейнелерді жариялауға тыйым салынады.
3.13. Шолуларда үшінші тұлғалардың авторлық, сабақтас және басқа да зияткерлік құқықтарын бұзатын фотосуреттерді және/немесе бейнелерді жариялауға тыйым салынады. Фотосуреттер және/немесе бейнелер авторлық құқық иесінен немесе оның уәкілетті өкілінен негізделген шағымды алғаннан кейін Фотосуреттер және/немесе бейнелер жойылады.
3.14. Шолуларда, түсініктемелерде, ұйымның ресми жауаптарында және басқа Контенттерде мыналарға тыйым салынады: мағынасыз хабарламалар (тасқын), қайталаулар, спамдар, балағат сөздер, кез келген әдепсіз сөздер (соның ішінде жасырын балағат сөздер), ұйым қызметкерлерінің немесе басқа пайдаланушылардың жеке деректерін орналастыру.
3.15. Шолуларда, түсініктемелерде, ұйымның ресми жауаптарында және басқа Контентте жеке тұлғаларды — қызметкерлерді, клиенттерді және сервисті пайдаланушыларды қорлауға тыйым салынады. Ұлтына, дініне, саяси көзқарасына, ақыл-ой қабілетінің деңгейіне және т.б. байланысты қорлау мен кемсітуге жол берілмейді.
3.16. Психикалық немесе физиологиялық ерекшеліктерді кемсітетін мазмұндағы ұйымдар туралы қорлайтын мәлімдемелерге тыйым салынады.
3.17. Ұйым сайтының, телефон желісінің немесе қосымшасының жұмысын тұтынушы тәжірибесі ретінде бағалауға, егер оның қызметі тиісті түрде ұсынылса ғана рұқсат етіледі (мысалы, диспетчерлік қызметтер, интернет-дүкен, курьерлік қызметтер).
3.18. Телефон арқылы сөйлесуді бағалауға, егер телефон арқылы ұйымның қызметкерінен ұйымның қызметтерін немесе тауарларын алуға байланысты мәселелер бойынша кеңес алынған болса, рұқсат етіледі.
3.19. Төлқұжаттардың сканерленген нұсқасын, медициналық кітапшалардағы мәліметтерді және клиент пен ұйым қызметкерлерінің басқа да жеке деректерін шолуларда жариялауға тыйым салынады.
3.20. Шолулар жалпыға қолжетімді ақпарат көздерінен алынған ұйымдар өкілдерінің толық аты-жөндерін қамтуы мүмкін. Жеке деректер субъектісінің келісімінсіз шолуларда, пікірлерде немесе шолуларға жауаптарда ұйымдар өкілдерінің толық аты-жөні жарияланғаны анықталған жағдайда, жарияланған контентті тексеру деректері келісімсіз жарияланған дербес деректер субъектісінің жазбаша өтінішімен жүзеге асырылады. Өтініште толық аты-жөніңіз, ұялы телефон нөміріңіз және электрондық пошта мекенжайы (немесе пошталық мекенжай) болуы керек. Кейбір жағдайларда бұл контактілер өтініш берушінің жеке басын растау үшін қажет болуы мүмкін. Жеке деректерді бұғаттау/жою жазбаша өтінішті қарау нәтижелеріне байланысты.
Қосымшаны осы жерден жүктеп алуға болады, өтінімдер мына мекенжайда өңделеді:
inf@2gis.ru.
3.21. Біз шығу тегіне күмән келтіретін кез келген шолуды Пайдаланушыдан растауды сұрауға құқылымыз. Растау тапсырыс нөмірі, сұраныстың күні мен уақыты, ұйымға сұраудың егжей-тегжейлері - қызметті алу немесе өнімді сатып алу туралы мәліметтерді көрсететін кез келген нәрсе болуы мүмкін.
3.22. Әрбір Пайдаланушы шолуда сипатталған оқиғаларға қатысушы болған жағдайда, Пайдаланушыларға бір жағдай туралы шолуларды жариялауға рұқсат етіледі.
3.23. Сервмс ұйымдардың кейбір түрлеріне шолулар жазу мүмкіндігін қамтамасыз етпейді. Оларға қалалық әкімшіліктер, соттар, федералдық қызметтер және мемлекеттік органдарға қатысты басқа да ұйымдар жатады. Себебі, пайдаланушылар мемлекеттік қызмет алу үшін қай ұйымға хабарласу керектігін өз қалауы бойынша таңдай алмайды (қызмет көрсету орны тұрғылықты/тіркеу орны, мәселелердің юрисдикциясы және істердің юрисдикциясы негізінде анықталады). Сервис әкімшілігі шолулар негізінде пайдаланушылар таңдай алатын ұйымдар туралы пікірлерді ғана жинауға тырысады (мысалы, сұлулық салоны, дүкендер, кафелер).
3.24. Географиялық объектілерге шолулар бір жерге бару кезіндегі жеке тәжірибенің сипаттамасын (саябаққа, ескерткішке, көшеге және т.б.), анықтамалық немесе тарихи ақпаратты, фактілерді, оқиғаларды, пікірлерді, әзілдерді, сұрақтарды қамтуы мүмкін. Мұндай объектілерге шолуларда белгілі бір ұйымға бару тәжірибесін сипаттауға тыйым салынады.